Obs! Denne stilling er ikke aktiv!

Denne stilling kan ikke søges på nuværende tidspunkt. Enten fordi den endnu ikke er aktiveret eller fordi ansøgningsfristen er overskredet.

Dygtig lærer søges til barselsvikariat fra 15. november 2021

Da vores dygtige læreruddannet gymnastiklærer går fra på barsel, søger vi fra d. 15. november en lærervikar i enten en fuldtids barselsstilling eller som lærer i en 50% stilling som enten gymnastiklærer eller efterskole- og faglærer.

Ved en fuldtidsstilling (100%) skal du kunne indgå i vores gymnastikteam, samt kunne undervise i fagene dansk og engelsk. Kun ansøgere som kan dække disse to fag, kommer i betragtning til fuldtidsstillingen.

Derforuden må du også meget gerne have erfaringer med undervisning i tysk.

Ønsker du en 50 % ansættelse, kan du søge enten gymnastiklærerstillingen (50%) eller lærerstillingen (50%) indeholdende fagene nævnt ovenfor; dansk og engelsk.

Gymnastiklærer:
Som gymnastiklærer indgår du i et spændende og ambitiøst team, som arbejder målrettet med eleverne og du vil gennem fællesgymnastik, pigerytme og pigerytme på linjen ”gymnastik” bidrage til en vores stort opsatte og innovative gymnastikopvisning.

Efterskolefaglærer:
Brænder du for at undervise i både dansk og engelsk, og ser du det som en spændende opgave også at flytte eleverne fagligt, så er det dig, vi søger. Du vil her indgå i selvstyrende fagteams med stor fokus på god niveaudelt undervisning.

Med jobbet som efterskolelærer indgår du desuden i de øvrige med efterskolen forbundne opgaver såsom tilsyn, aftentilsyn, weekendtilsyn og kontaktlærerfunktion mv. Det er vigtigt, at du som vores kommende kollega har et godt humør, og har lyst til at engagere dig i livet på skolen og dermed positivt medvirke til at fremme lærings- og dannelsesmiljøet.

Yderligere oplysninger om stillingen og skolen fås ved henvendelse til skolens forstander Søren Haubjerg på tlf. 7573 6111 eller på mobil 2386 0050.

Ansøgningsfristen er mandag d. 25. oktober kl. 12.00.

Det er vigtigt, at det tydeligt med fremhævet skrift fremgår af din ansøgning, hvilken stilling du søger.

Søg endvidere oplysninger om skolen på:

www.vesterlund-efterskole.dk

Ansættelse sker efter overenskomst mellem Finansministeriet og LC.

Samtaler vil finde sted torsdag d. 28. oktober.

Arbejdssted

Vesterlundvej 33, 7323 Give

Stillingstype

Lærer

Ansøgningsfrist

25.10.2021

Startdato

15.11.2021

Dato for samtaler

28.10.2021

Oprettet

08.10.2021

Vil du holdes opdateret med nye ledige stillinger? Med en jobagent får du automatisk tilsendt relevante jobannoncer.

Opret Jobagent

Søren Haubjerg

Forstander

Telefon 75 73 61 11 / forstander@vesterlund-efterskole.dk

Virksomhedsbeskrivelse

Vesterlund Efterskole er en almen efterskole med fire markante profiler: Gymnastik, boglig undervisning, friluftsliv og musik. Skolen har 200 elever og både i vores undervisning og i vores samvær med eleverne, lægger vi stor vægt på at skabe et trygt og udviklende lærings- og dannelsesmiljø for den enkelte.