Obs! Denne stilling er ikke aktiv!

Denne stilling kan ikke søges på nuværende tidspunkt. Enten fordi den endnu ikke er aktiveret eller fordi ansøgningsfristen er overskredet.

Vesterlund Efterskole søger lærer i et barselsvikariat

Vesterlund Efterskole søger dygtig lærer i et barselsvikariat med ansættelse primo/medio marts eller hurtigst derefter. Ansættelsen er tidsbegrænset til og med d. 31. august 2022. Undervisningen i marts måned frem mod d. 4. april vil være sammen med den lærer, som skal på forældreorlov.

Tysk, engelsk, kristendomskundskab og historie skal være fag, du ser dig selv undervise i! Kun ansøgere som kan dække tysk og engelsk kommer i betragtning!

Brænder du for at arbejde med unge mennesker, samt at blive en aktiv del af en spændende hverdag, hvor eleven, det gode samarbejde, humor, den boglige undervisning og gymnastik er i fokus, så er Vesterlund Efterskole stedet for dig.

Med jobbet som efterskolelærer indgår du desuden i de øvrige med efterskolen forbundne opgaver såsom tilsyn, aftentilsyn, weekendtilsyn og kontaktlærerfunktion mv.

Vesterlund Efterskole er en almen efterskole med fire markante profiler: Gymnastik, boglig undervisning, friluftsliv og musik. Skolen har 200 elever og både i vores undervisning og i vores samvær med eleverne, lægger vi stor vægt på at skabe et trygt og udviklende lærings- og dannelsesmiljø for den enkelte. Det er vigtigt, at du som vores kommende kollega har et godt humør, og har lyst til at engagere dig i livet på skolen og dermed positivt medvirke til at fremme lærings- og dannelsesmiljøet. Vi står desuden på en stærk og udviklende teamsamarbejdskultur.

Yderligere oplysninger om stillingen og skolen fås ved henvendelse til skolens forstander Søren Haubjerg på tlf. 7573 6111 eller på mobil 2386 0050. Ansøgningsfristen er onsdag d. 19. jan kl. 12.00.

Det er vigtigt, at det med fed skrift i ansøgningen fremgår, hvilke fag du kan undervise i.

Søg endvidere oplysninger om skolen på www.vesterlund-efterskole.dk.

Ansættelse sker efter overenskomst mellem Finansministeriet og LC.

Samtaler vil finde sted tirsdag d. 25. jan.

Arbejdssted

Vesterlundvej 33, 7323 Give

Stillingstype

Lærer

Ansøgningsfrist

19.01.2022

Startdato

Løbende

Dato for samtaler

25.01.2022

Oprettet

20.12.2021

Vil du holdes opdateret med nye ledige stillinger? Med en jobagent får du automatisk tilsendt relevante jobannoncer.

Opret Jobagent

Søren Haubjerg