Obs! Denne stilling er ikke aktiv!

Denne stilling kan ikke søges på nuværende tidspunkt. Enten fordi den endnu ikke er aktiveret eller fordi ansøgningsfristen er overskredet.

Vesterlund Efterskole søger pr. 1. august 2023 en kompetent og dygtig pigegymnastiklærer

Drømmejobbet for den rette!

Vi ved godt, at vi er i god tid, men det er fordi, det er DIG, vi vil ha´!

Gymnastikken fylder meget på Vesterlund Efterskole, og vi ser gymnastikken som et stærkt og vigtigt fundament for skolens elever og for styrkelsen af elevernes store fællesskab.

• Brænder du for at arbejde med unge mennesker, og ser dig selv indgå i et stærkt og yderst kompetent gymnastikteam?
  • Vil du være med til at udvikle skolens opvisning og være trendsætter på efterskolegymnastikken i Danmark?
  • Finder du energi i det gode samarbejde, den boglige undervisning og motiverede unge, så er Vesterlund Efterskole stedet for dig!

Vi søger en begejstret og rutineret pigegymnastiklærer, som med de nyeste trends og tendenser indenfor gymnastikken kan bidrage til udviklingen af skolens gymnastikopvisning. Ligeledes skal du i høj grad også bidrage til en progressiv udvikling af pigegymnastikken på Vesterlund. Det kreative skal bo i dig, og du skal brænde for gymnastik og bevægelse. Konkret er dine hovedinteresser opvisningsgymnastik, fællesgymnastik, pigerytme på linje niveau og evt. dans.

Vi ser dig gerne have en læreruddannelse, men det er ikke en forudsætning, og vi ser dig gerne undervise i, eller være støttelærer i boglige fag. Fag som kunne være engelsk, dansk eller matematik. Har du interesse i kreative fag, kunne det også være en mulighed.

Med jobbet som efterskolelærer indgår du desuden i de øvrige, med efterskolen, forbundne opgaver såsom, tilsyn, aftentilsyn, weekendtilsyn og kontaktlærerfunktion mv.

Vesterlund Efterskole er en almen efterskole med fire markante profiler: Gymnastik, boglig undervisning, friluftsliv og musik. Skolen har 200 elever og både i vores undervisning og i vores samvær med eleverne, lægger vi stor vægt på at skabe et trygt og udviklende lærings- og dannelsesmiljø for den enkelte. Det er vigtigt, at du som vores kommende kollega har et godt humør, og har lyst til at engagere dig i livet på skolen og dermed positivt medvirke til at fremme lærings- og dannelsesmiljøet. Vi ser gerne, at du er bosiddende i området, eller er villig til at flytte til området.

Yderligere oplysninger om stillingen og skolen fås ved henvendelse til skolens forstander Søren Haubjerg på tlf. 7573 6111 eller på mobil 2386 0050. Ansøgningsfristen er fredag d. 3. marts kl. 12.00.

Søg endvidere oplysninger om skolen på www.vesterlund-efterskole.dk.

Ansættelse sker efter overenskomst mellem Finansministeriet og LC.

Ansøgningsfrist: senest den 3. marts kl. 12.00.

Samtaler vil finde sted torsdag d. 9. marts.

Arbejdssted

Vesterlundvej 33, 7323 Give

Stillingstype

Lærer

Ansøgningsfrist

03.03.2023

Startdato

01.08.2023

Dato for samtaler

09.03.2023

Oprettet

12.01.2023

Vil du holdes opdateret med nye ledige stillinger? Med en jobagent får du automatisk tilsendt relevante jobannoncer.

Opret Jobagent

Søren Haubjerg