Obs! Denne stilling er ikke aktiv!

Denne stilling kan ikke søges på nuværende tidspunkt. Enten fordi den endnu ikke er aktiveret eller fordi ansøgningsfristen er overskredet.

Køkkenleder / kok på Vesterlund Efterskole

I bestræbelserne på at udvikle den gastronomiske madoplevelse for skolens elever, ansatte og gæster søger Vesterlund Efterskole en dygtig, passioneret og inspirerende køkkenleder/kok med hjerte for og lyst til efterskolelivet. Skolen har 204 elever og 44 medarbejdere.

Vi forestiller os, at du:

• - har en relevant uddannelse indenfor køkkenfaget, er uddannet kok eller har anden relevant kostfaglig uddannelse.

Vi forventer, at du:

• - at du er dygtig og har gastronomiske evner og passion for at skabe sunde og bæredygtige madoplevelser.
  • - har interesse for ledelse af medarbejdere og har det mindset, at god tone, god planlægning, overblik og et smil på læben er de ingredienser, som skaber holdånd og resultater.
  • - finder stor glæde ved, som medarbejder på en efterskole, at aften- og weekendarbejde er en naturlig del af arbejdet på en skole med åbent ”24/7”.
  • - har et positivt livs- og dannelsessyn, hvor du ser muligheder frem for begrænsninger.
  • - finder det vigtigt at have elever i køkkenet hver dag.
  • - er mødestabil.

Dine opgaver vil være:

• - at indgå i et ledelsesfællesskab med skolens forstander, den administrative køkkenleder, samt reel ledelse af de fastansatte + afløsere/ungarbejdere i køkkenet samt skolens rengøringspersonale.
  • - at have ansvar for kvalitet og egenkontrol.
  • - at være ansvarlig for menuplanlægning.
  • - at følge skolens kostpolitik. Blandt andet ud fra konceptet: ”Fra jord til bord” og ”groft før soft”.
  • - et medansvar for indkøb og budget.

Vi tilbyder:

• - et alsidigt job med varierende arbejdsopgaver og med fleksibilitet i tilrettelæggelse af arbejdsdagen.
  • - fast fuldtidsstilling i et levende, humørfyldt og udviklende miljø.
  • - en arbejdstid fortrinsvis fra kl. 06.30 til ca. 14.30 med en ugentlig aftenvagt, samt nogle dage med weekendarbejde. Gennemsnitlig 37 timer om ugen.
  • - fri mandag efter en weekendvagt.

Løn og ansættelsesvilkår efter aftale.

Det vil være et krav, at du bor mindre end en time fra skolen.

Stillingen søges besat så hurtigt som muligt, men vi er klar til at vente på den rette person.

Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til køkkenleder Lene Bech på tlf. 7640 6101, eller til skolens forstander Søren Haubjerg på mobil 2386 0050. Ansøgningsfristen er mandag d. 12. juni 2023.

Samtaler vil finde sted mandag d. 19. juni

Læs mere om skolen og find skolens kostpolitik på www.vesterlund-efterskole.dk.

Vesterlund Efterskole er en almen efterskole med fire markante profiler: Gymnastik, boglig undervisning, friluftsliv og musik. Både i vores undervisning og i vores samlede pædagogiske arbejde med de unge, lægger vi stor vægt på at skabe et trygt og udviklende lærings- og dannelsesmiljø for den enkelte. Dette gælder både i undervisningen, i køkkenet og det åbne frie rum. Det er vigtigt, at du som vores kommende kollega har et godt humør, og har lyst til at engagere dig i livet på skolen og dermed positivt medvirke til at fremme lærings- og dannelsesmiljøet.

Arbejdssted

Vesterlundvej 33, 7323 Give

Stillingstype

Køkkenleder/kok

Ansøgningsfrist

12.06.2023

Startdato

Hurtigst muligt

Dato for samtaler

19.06.2023

Oprettet

16.05.2023

Vil du holdes opdateret med nye ledige stillinger? Med en jobagent får du automatisk tilsendt relevante jobannoncer.

Opret Jobagent

Søren Haubjerg

Forstander

Telefon 75 73 61 11 / forstander@vesterlund-efterskole.dk

Virksomhedsbeskrivelse

Vesterlund Efterskole er en almen efterskole med fire markante profiler: Gymnastik, boglig undervisning, friluftsliv og musik. Skolen har 200 elever og både i vores undervisning og i vores samvær med eleverne, lægger vi stor vægt på at skabe et trygt og udviklende lærings- og dannelsesmiljø for den enkelte.