Obs! Denne stilling er ikke aktiv!

Denne stilling kan ikke søges på nuværende tidspunkt. Enten fordi den endnu ikke er aktiveret eller fordi ansøgningsfristen er overskredet.

Lærer

Vesterlund Efterskole søger dygtig og empatisk læreruddannet lærer i en fast stilling fra 1. august 2021.

ANSØGNINGSFRIST: 17. MAJ 2021

Matematik og engelsk skal være fag, du kan undervise i! Derforuden må du også meget gerne have erfaringer med undervisning i tysk. Har du tillige erfaring i arbejdet med elever med særlige behov, og kan du se dig selv indgå i et team omkring dette vigtige arbejde, er jobbet som skræddersyet til dig.

Brænder du for at arbejde med unge mennesker, og blive en aktiv del af en spændende hverdag, hvor eleven, det gode samarbejde, den boglige undervisning og sport er i fokus, så er Vesterlund Efterskole stedet for dig at være.

Som medarbejder på Vesterlund Efterskole har du også mulighed for at bringe dig selv i spil. Vi vil glæde os til at høre, hvad du kan byde ind med af andre spændende valgfag og ideer.

Vesterlund har et team som omkranser elever med læse/stavevanskeligheder og elever med særlige behov. Ser du dig selv i et sådan team, hvor fokus er på positiv psykologi og på den ”gode samtale” med den unge, bedes du oplyse det i din ansøgning.

Med jobbet som efterskolelærer indgår du desuden i de øvrige med efterskolen forbundne opgaver såsom tilsyn, aftentilsyn, weekendtilsyn og kontaktlærerfunktion mv.

Vesterlund Efterskole er en almen Grundtvig/Koldsk efterskole med fire markante profiler: Gymnastik, boglig undervisning, friluftsliv og musik. Skolen har 200 elever og både i vores undervisning og i vores samvær med eleverne, lægger vi stor vægt på at skabe et trygt og udviklende lærings- og dannelsesmiljø for den enkelte. Det er vigtigt, at du som vores kommende kollega har et godt humør, og har lyst til at engagere dig i livet på skolen og dermed positivt medvirke til at fremme lærings- og dannelsesmiljøet.

Yderligere oplysninger om stillingen og skolen fås ved henvendelse til skolens forstander Søren Haubjerg på tlf. 7573 6111 eller på mobil 2386 0050.
Ansøgningsfristen er mandag d. 17. maj kl. 12.00. Ansøgningen sendes ind via følgende link: https://vesterlundefterskole.youngcrm.com/jobportal/4751

Det er vigtigt, at det med fremhævet skrift fremgår af din ansøgning, hvilke fag du kan undervise i.

Søg endvidere oplysninger om skolen på www.vesterlund-efterskole.dk.

Ansættelse sker efter overenskomst mellem Finansministeriet og LC.

Samtaler vil finde sted tirsdag d. 25. maj.

Arbejdssted

Vesterlundvej 33, 7323 Give

Stillingstype

Lærer

Ansøgningsfrist

17.05.2021

Startdato

01.08.2021

Dato for samtaler

25.05.2021

Oprettet

13.04.2021

Vil du holdes opdateret med nye ledige stillinger? Med en jobagent får du automatisk tilsendt relevante jobannoncer.

Opret Jobagent

Søren Haubjerg

Forstander

Telefon 75 73 61 11 / forstander@vesterlund-efterskole.dk

Virksomhedsbeskrivelse

Vesterlund Efterskole er en almen efterskole med fire markante profiler: Gymnastik, boglig undervisning, friluftsliv og musik. Skolen har 200 elever og både i vores undervisning og i vores samvær med eleverne, lægger vi stor vægt på at skabe et trygt og udviklende lærings- og dannelsesmiljø for den enkelte.